Spôsob odosielania záručných reklamácií NOTEBOOK – LENOVO

Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu sú dve možnosti spôsobu reklamácie:

  1. Predajca/kupujúci zavolá na Call Centrum : 0850232406 kde sa spojí s operátorom a na základe sériového čísla nahlási novú zákazku.
    Servis zabezpečuje prepravu – mailom príde prepravný štítok, ktorý je potrebné prilepiť na balík.
  2. Predajca/kupujúci si na mailovej adrese: retail_sk@lenovo.com – vyžiada zvoz, kde uvedie presnú adresu vyzdvihnutia, SN zariadenia, presný popis závady, stav zariadenie a scan ZL

Servis zabezpečuje prepravu – mailom príde prepravný štítok, ktorý je potrebné prilepiť na balík.

Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe, na ktorom je aj tlačené IMEI.
Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.