Predajca na stránke http://irdistribution.sk/reklamacie/ vyplní formulár pre objednanie prepravy, na reklamované zariadenie alebo napíše mail na reklamacie@ird.sk so žiadosťou o zvoz.
Zariadenie spolu s vyplneným záručným listom (dokladom o kúpe – kópia), sprievodným listom s presným popisom závady, BEZ originálnej krabičky a BEZ príslušenstva zabaliť tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
Služba BlackBerry Protect musí byť vypnutá (https://blackberryid.blackberry.com/bbid/login/)
V opačnom prípade bude zariadenie vrátene späť bez opravy alebo za odstránenie služby bude účtovaný poplatok.
Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
Modely DTEK50, DTEK60, KeyOne a Motion
Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu cez kuriérsku spoločnosť UPS.
Prepravu je možné objednať:
- priamo v UPS na telefónnom čísle + 421 (Vaša lokálna predvoľba) 16877 kde uvediete adresu vyzdvihnutia zásielky a adresu príjemcu. Je potrebné uviesť, že zásielku odosielate na náklady príjemcu.
- na stránke ESC sk s.r.o http://esc.sk/sk/objednat-prepravu
- mailom preprava@esc.sk
Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe na ktorom je aj tlačené IMEI.
Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
Služba BlackBerry Protect musí byť vypnutá (https://blackberryid.blackberry.com/bbid/login/)
V opačnom prípade bude zariadenie vrátene späť bez opravy alebo za odstránenie služby bude účtovaný poplatok.
Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.