Reklamačný proces modelov Maxcom MM136, M55 prebieha bez účasti servisného strediska.
Zákazník môže reklamovať dané zariadenie len v mieste predaja (t.j. u predajcu, kde bolo zakúpené).
Zariadenie musí byť reklamované v záručnej dobe t.j. 24 mesiacov od dátumu predaja (podľa dokladu o predaji).
Predajca je povinný prevziať reklamované zariadenie od koncového zákazníka a poslať na reklamačné oddelenie IRDistribution, a.s.
Posudok zariadenia
Pre uplatnenie reklamácie nesmie byť zariadenie mechanicky poškodené alebo vykazovať známky korózie či poliatia tekutinou.
Popis závad, postup a kódy pre reklamačný proces
Popis závady | Postup |
Zapínanie Vypínanie |
Vložte nabitú batériu a zapnite zariadenie |
Nenabíja | Pripojte zariadenie k novej nabíjačke |
Display | Ak zariadenie nezobrazuje žiadne obrázky ani text |
Audio Mikrofón |
Zistite či nie je zvolený tichý mod. prehrajte zvonenie alebo uskutočnite hovor. |
Mobilná sieť | Ak sa nezobrazuje mobilná sieť operátora – vymeňte SIM |
Klávesnica | Ak tlačidlá nefungujú |
SIM karta | SIM slot nečíta SIM kartu. Vložiť inú SIM. |
Zvonenie | Zistite či nie je zvolený tichý mod. prehrajte zvonenie alebo uskutočnite hovor. |
Na základe vyššie uvedeného posudku si vyžiadajte zvoz, ktoré pošlete s komplet balením s reklamačným protokolom, s popisom závady
http://irdistribution.sk/reklamacie/formular-pre-objednanie-prepravy/
Na základe diagnostiky môže byť reklamácia doriešená výrobcom/dodávateľom:
- Dobropisom v prípade, že závada bude potvrdená
- Zamietnutím – závada sa neprejavila
- Zamietnutím – z dôvodu mechanického poškodenia, poškodenia neznámou tekutinou