Spôsob odosielania predpredajných a záručných reklamácií produktov XIAOMI

1. Mobilné telefóny a vybrané zariadenia

Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu cez kuriérsku spoločnosť UPS.

Prepravu je možné objednať na stránke ESC sk s.r.o https://www.escsk.eu/servis/

Na základe údajov, ktoré ste vyplnili vo formulári na stránke ESC SK, Vám bude zaslaný prepravný štítok.

Ďalšou možnosťou je odovzdanie zásielky do 48 hodín na ktoromkoľvek odbernom mieste, ktoré Vám bude vyhovovať. Zoznam odberných miest nájdete TU.

Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe na ktorom je aj tlačené IMEI. Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.

V prípade uznania nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné bezodkladne zaslať protokol s uznaným nárokom na mailovú adresu reklamacie@ird.sk .

Prosím reklamačné protokoly posielať čitateľné a bezodkladne, protokol nesmie byť starší ako 3 mesiace.

V prípade nedodržania reklamačného postupu bude reklamácia vrátená aj s vyúčtovaným logistickým poplatkom.

Adresa servisného strediska
ESC sk s.r.o.
Pri tureckom kopci 7
900 46 Most pri Bratislave
Callcentrum: 02/210 280 90


2. Ostatné produkty Xiaomi

Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné iba cez kuriérsku spoločnosť UPS (SPS). Prepravu je možné objednať vyplnením formulára.

Reklamáciu je potrebné bezpečnostne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe, na ktorom je aj tlačené SN.

Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.

Reklamačné oddelenie
IRDistribution a.s.

IRDistribution, a.s.
Ivanská cesta 3421/65
821 04 Bratislava