Spôsob odosielania záručných reklamácií Moto Buds a Moto Buds+

Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu cez kuriérsku spoločnosť UPS.

Prepravu je možné objednať na stránke ESC sk s.r.o https://www.escsk.eu/servis/

Ďalšou možnosťou je odovzdanie zásielky do 48 hodín na ktoromkoľvek odbernom mieste, ktoré Vám bude vyhovovať. Zoznam odberných miest nájdete TU.

Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe na ktorom je aj tlačené IMEI. Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.

V prípade uznania nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné bezodkladne zaslať protokol s uznaným nárokom na mailovú adresu reklamacie@ird.sk.

Prosím reklamačné protokoly posielať čitateľné a bezodkladne, protokol nesmie byť starší ako 3 mesiace.

ESC sk s.r.o.
Pri tureckom kopci 7
900 46 Most pri Bratislave
Callcentrum: 02/210 280 90