Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu cez kuriérsku spoločnosť UPS.
Prepravu je možné objednať na stránke ESC sk s.r.o https://www.escsk.eu/servis/
Na základe údajov, ktoré ste vyplnili vo formulári na stránke ESC SK, Vám bude zaslaný prepravný štítok:
Štítok je potrebné vytlačiť, nalepiť na zabalený balík. Následne treba kontaktovať prepravcu na tel.čísle + 421 (Vaša lokálna predvoľba) 16877, uvediete číslo prepravného štítku alebo číslo reklamácie a objednáte zvoz reklamácie.
Ďalšou možnosťou je odovzdanie zásielky do 48 hodín na ktoromkoľvek odbernom mieste, ktoré Vám bude vyhovovať. Zoznam odberných miest nájdete TU.
Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe na ktorom je aj tlačené IMEI. Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
V prípade uznania nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné bezodkladne zaslať protokol s uznaným nárokom na mailovú adresu reklamacie@ird.sk .
Prosím reklamačné protokoly posielať čitateľné a bezodkladne, protokol nesmie byť starší ako 3 mesiace.
V prípade nedodržania reklamačného postupu bude reklamácia vrátená aj s vyúčtovaným logistickým poplatkom.
ESC sk s.r.o.
Pri tureckom kopci 7
900 46 Most pri Bratislave
Callcentrum: 02/210 280 90